مستند مرگبارترین جاده ها – فصل اول IRT: Deadliest Roads – Season 1
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 607
نویسنده : KAKA

دانلود مستند مرگبارترین جاده ها - فصل اول IRT: Deadliest Roads - Season 1

نام : مرگبارترین جاده ها – فصل اول – IRT: Deadliest Roads – Season 1
ژانر : مستند
کیفیت : HDTV XviD – خوب
فرمت : AVI
رزولیشن : 352×624
تاریخ انتشار : 2007
مدت زمان : 45×10 دقیقه
ناشر : History
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : IRT: Deadliest Roads سرسخت ترین رانندگان دنیار را از میان راه های پر فراز و نشیب در مسیر هیمالیا به مرگبار ترین جاده های دنیا می فرستد. از خیابان های شلوغ دهلی تا سراشیبی های بی رحم، جاده های باریک و پیچ در پیچ به دامنه ی کوهستان می رسد. رانندگان زبردست و خبره ی کامیون مانند Rick Yemm، Lisa Kelly و Alex Debogorski عازم یک ماجراجویی نفس گیر، جان فرسا و پرخطر میشوند اما در کدام مسیر؟ مسیری که فاصله ی میان مرگ و زندگی به اندازه ی مو باریک است.

قسمت اول: سقوط آزاد مسیر آزاد
سه راننده ی کامیون چیره دست که بارها جاده های یخی آلاسکا را طی کرده اند اکنون راهی جاده های هولناک هیمالیا می شوند. یک راننده مشتاق پیمودن جاده های خشن در آب و هوای نامساعد است و دیگری به قدرت نمایی در جاده های شلوغ علاقه دارد.

دانلود مستند مرگبارترین جاده ها - فصل اول IRT: Deadliest Roads - Season 1

 

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

:: هر هفته یک قسمت از این مستند منتشر خواهد شد ::

.:: قسمت اول ::.




:: موضوعات مرتبط: فیلم , مستند , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: